slide show

Lördag

Publicerat 2013-05-04 kl 16:03:11 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 1
Hej alla glada! Uppdateringen är fortfarande dålig med det har sina orsaker. Fullt ös medvetslös jaaa. 
 
Från klockan halv åtta imorse har jag varit på stallet. Jag har mockat, borstat, städat och ridit. Dessutom hjälpte jag gården med mockningen så det har tagit tid. Lillesyrran sällskapade mig hela dagen. Lina skötte sig fint i ridningen. Hon har varit lite för mycket beroende av handen de senaste dagarna, men jag jobbar bort det i tapper så att hon slipper känna sig spänd inför att man tar i tyglarna. 
 
En equiterapepht (?) var och kolla på Lina för några dagar sen och kollade hur hon rörde sig osv. Hon visade sig vara lite sne och stel, men vi masserar och jobbar bort det. Därav var hon liiiite jobbig att böja åt vänster, men ingen större fara. Kepan, som hon som kollade på Lina heter, rekommenderade mig att hon gärna får kolla utåt om det känns bättre för henne, och det verkade det göra idag. Därav lät jag henne göra det.
 
En tråkig sak hände också idag... Min mobil dog :( Får inte igång den på något sätt. Kanske är dags att begrava min älskade iphone ♥
 
 
Idag var det verkligen fint väder ute. Våååår! 
 
/Filippa
Kommentera här




Kommentarer
Postat av: Emelie

Min förra mobil dog också! Eller den gjorde det flera gånger, och ena gången så tryckte jag in hemknappen och låsknappen samtidigt och tillslut så funkade det, men sen dog den igen(typ ett år efter haha) och då fick ja inte heller igång den! xD

2013-05-04 @ 19:36:51
URL: http://emelielindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0