slide show

Om Filippa

Publicerat 2013-01-15 kl 19:36:00 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 0
Hej! Jag heter Filippa Pettersson. Jag fyller i Mars 15 år och har min alldeles egna ponny Hélina. Henne kan ni läsa mer om HÄR. Jag går sista terminen i 8an på Norrbergsskolan i Vaxholm. I mitt liv kombineras kompisar, hästar och skola, kryddat med lite smått och gott. Jag tävlar min ponny Lina emellanåt. vi har inga jättefina resultat men hoppas på att i framtiden få till bra starter. Våran utveckling tillsammans har mycket svängar, att Lina är ett ponnysto kan nog också vara en del av utmaningen. Jag har inte så mycket mer att skriva för tillfället men får väl fylla på här under resans gång. Hoppas ni gillar bloggen!
 
 
 
 
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0