slide show

Om Mikaela

Publicerat 2013-01-15 kl 19:36:00 ♥ Kategori Mikaela ♥ Kommentarer 0
Hej allihopa! Jag heter Mikaela och jag är född 1998 och fyller 15 år i Mars. Jag går alltså i 8:an. Jag bor tillsammans med min familj, mamma, pappa & mina två småsyskon Amanda och Karolina, i en villa utanför Stockholm. 
På min fritid hittar ni mig ofta i stallet eller bakom kameran. Jag rider på Bogesunds gård, två lektioner i veckan och har hoppträning ibland. När jag rider brukar jag ofta rida och tävla Straus. Mer hon honom kan du läsa HÄR.
 
Som sagt hittar ni mig även bakom kameran. Jag har alltid tyckt om att fota och just nu fotar jag allt från blommor och djur till människor och föremål. Men landskap, blommor och djur är roligast. Jag fotar med familjens systemkamera, en Canon 7d + 3 objectiv. Ett vanligt zoom 70-200 mm, ett vidvinkel + lite zoom 35-85 mm & ett macro 60 mm. 
 
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0