slide show

Lördag

Publicerat 2013-05-11 kl 10:16:17 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 1
Idag är det lördag. Jag tycker verkligen det känns som att det skulle vart söndag idag eftersom att vi har varit lediga under en så lång tid, men det är ju aldrig fel med lördag! 
 
Planerna idag stavas p l u g g a. Så jävla trist :( Men igår fastnade jag framför gossip girl hela dagen haha så jag har plugget kvar. Igår kväll red jag även på norrhagen med Cornelia. Min syster var med och fotade så ni får nu färska bilder på mig och Linis. 
 
 
 
 


 
 
/Filippa
Kommentera här




Kommentarer
Postat av: Merve

Fina bilder :)

2013-05-18 @ 02:43:42
URL: http://Kapronsky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0