slide show

KM i hoppning

Publicerat 2013-05-30 kl 12:04:00 ♥ Kategori Straus ♥ Kommentarer 1
KM står för klubbmästerskap, för er som inte vet ;) Nej men i Söndags var det då KM i hoppning, jag och Straus var med och skulle hoppa 80 cm. Han smet förbi ett hinder men annars är jag nöjd. För att han var verkligen superfin och hoppade jättebra språng ♥ Men vi slutade på en 4:e plats, vilket jag är jättenöjd med med tanke på att typ drygt halva klassen blev uteslutna. 
 
Två bilder från dagen
 
/Mikaela
Kommentera här




Kommentarer
Postat av: Vanessa & Ville-Drömmar är till för att uppfyllas!

Bra iallafall! :)
Min ponny stannar framför det tredje hindret och väntar där tills vi blir uteslutna...

2013-07-07 @ 22:45:47
URL: http://russetville.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0