slide show

Helg/Fuck it

Publicerat 2013-05-08 kl 13:12:13 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 2
Jaaaaa helg. Hela jag skriker bara fuck it till skolan och jag kommer ta sommarlov med glääääädje sen. Fan vad skönt med lov. Kommer lätt bli bästa sommaren, 15 år och allt ;) Nej men skämt och sido. Blir en grym sommar, konfa, mallis, kåmpizar, hästar och mycket mer såklart. Hästarna kommer jag nog dock lägga lite åt sidan under sommaren. Lina får stå och rensa huvudet några veckor och leva livet som häst medans jag testar livet som människa haha! Nej nu ska jag dricka upp min smoothie och sola vidare. Vi höresssss!
 
Förresten, har ni några snygga skolavslutningsklänningar på g? VISA BILD. JAG BEHÖVER INSPO!
 
 
 
Simple as that maybe? 
 
/Filippa
 
 
Kommentera här




Kommentarer
Postat av: Hejhej

Kolla Nelly.com, de brukar ha fina grejer! ;) (Y)

2013-05-09 @ 17:58:51
Postat av: F R I D A - M A R I A

Sjukt söt klänning!

2013-05-14 @ 18:15:11
URL: http://frida-maria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0