slide show

Exakt två veckor kvar

Publicerat 2013-05-29 kl 19:48:26 ♥ Kategori Mikaela ♥ Kommentarer 0
Om två veckor är det sommarlov, TVÅ veckor! Det är inte mycket ;o Och vet ni vad? Idag gjorde vi det sista provet vi hade i åttan och vi har inga fler läxor nu (eller jo, men dom ska jag göra på lektionen eftersom att jag är klar med allt annat). Herregud, inget mer plugg hemma på 12 veckor!! 
 
Haha, så jäkla skönt! Så idag har jag myst framför datan ♥ standard att göra det när jag får tid över. Men det var så konstigt för att jag var så stressad hela tiden, jag tänkte att jag hade hur mycket plugg och annan skit som helst att göra. För att det är så det har varit dom senaste veckorna plugg, plugg och återigen plugg. Jag är verkligen inte van att ta det lugnt, men nu ska jag äntligen få göra det efter många veckors slit.
 
Bjuder på några bilder som jag tagit medans jag pluggat, med andra ord när allt blivit för tråkigt...
 
/Mikaela
 
Kom på att jag skrivit väldigt mycket om plugg på sistånde. Men vi får väl hoppas på att det blir slut på det, eftersom att jag är FRIIIIIII från det nu!!
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0