slide show

Depp vs pepp

Publicerat 2013-05-03 kl 20:26:03 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 0
Äntligen sätter man sig i soffan hemma. Andas ut och slappnar av i hela kroppen. Vet inte hur många gånger jag hunnit gjort det den här veckan. Antagligen noll. 
 
Jag är så himla trött. Läxorna är som stoooora tyngder på axlarna som förstör allt roligt som jag har planerat. Träningar, tävlingar, kompisar och bara mysa är det jag mer än gärna skulle göra, men ärligt talat inte har tid med...
 
Därför lägger jag imorgon undan några timmar för P L U G G. Känns verkligen skittrist men vad ska man göra? Skönt är iallafall att nästa vecka är det bara två riktiga skoldagar. Resten ledigt och en chill friluftsdag. 
 
Nääää vad tråkig stämning det blev nu. Nu blir vi glada och sätter oss framför tv:n med chips och läsk. 
Sova tidigt också, för imorgon blir det en mysig morgon med Mickan på stallet. 
 
Ha en grym kväll ♥
 
 
Det här var igår. Snälla pappsen fotade :)
 
/Filippa
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0