slide show

Äntligen datatid <33

Publicerat 2013-05-18 kl 12:51:02 ♥ Kategori Mikaela ♥ Kommentarer 0
Allt har gått i 180 dom senaste veckorna, har hunnit med massor men har fortfarande hur många saker som helst kvar att fixa. Sommarlov och ledig tid, ja tack! Jag har startat min och Straus första lokal, plugga till 100 prov, shoppat loss på Gekås Ullared, kastat vattenballonger i skolan, pluggat lite till, laddat in nya bilder, hängt och skrattat med massa sköna i stallet, rensat bort vinterkläder, städat garderoben och massa annat.
 
Men framför allt är det allt plugg som tar min tid. Nu har jag två äckliga veckor med sjukt mycket prov kvar att kämpa mig igenom innan betygen sätts. Fyfan vad skönt, fredag vecka 22 så är dom satta. Då kan man koppla av och bara räkna ned dom sista dagarna. Jag har aldrig varit ledig en sekund från skolan, pluggar varje dag och börjar känna mig riktigt trött. Hinner knappt träna längre. :( Men idag ska jag äntlingen ut och springa!!
 
Nu vet ni varför jag aldrig har tid för bloggen. Men jag älskar att blogga, det är mysigt att sätta sig framför datan och fixa med bilder mm. Men jag ska försöka göra allt jag kan!
 
 
/Mikaela
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0