slide show

Tävlingsdag avklarad

Publicerat 2013-03-29 kl 16:26:38 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 1
Hejhopp! Jag har varit uppe sedan klockan fem imorse så jag är så sjukt trött. Får se om jag får ihop en förståelig text iaf. 
 
Lastning, packning och alla förberedelser gick jättebra, så det känns lite trist att berätta om. Men framridningen ägde rum på en plogad ridbana utomhus, vilket var bättre än jag hade förväntat mig. Lite is på vissa ställen men annars var det perfekt. Dock tog starterna längre tid än förväntat så det blev en väääääldigt lång framridning men det blev bra. Julia övade övergångarna tills allt satt. När det var hennes tur blev Lina lite paff när hon kom in på banan. Man såg hur tankarna snurrade typ "vafan är det här?!" när hon red förbi hindrerna. Lilla Lina har aldrig tävlat WE men hon skötte sig så himla bra. Första gången var det lite hinder som det blev problem på, men andra rundan gick det strålande! Lina och Julia tog iaf hem första priset för sötaste ekipaget. Jag känner på mig att Julia är taggad på flera WE tävlingar!
 
Jag ska se om Julia vill blogga själv om tävlingen lite mer utförligt så kan hon få göra det.
 
Nu står Lina i stallet med backisarna och myser med mat. Snart ska vi ut och promenera henne och mysa lite till. Men först: städa och gå en powerwalk. 
 
 
/Filippa
 
Kommentera här




Kommentarer
Postat av: :D

BILDEEEER!!!!

2013-03-29 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0