slide show

Skärtorsdag

Publicerat 2013-03-28 kl 06:26:33 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 0
Hej alla påskglada människor. Idag är det sista dagen på praoen. Inte alls kul, men ändå får jag se till att jag har haft sjuktkul under praoen och faktiskt lärt mig massor. Barnen har en underbar syn på allting och man blir alltid lika glad av alla godmorgon kramar. Men nu är det sista dagen och jag ska se till att få svar på lite frågor från skolan. Det blir nog bra. 
 
Linas makeover blev succé och hon ska bara få en massa ryktning idag, så hon glänser lite mer på halsen och huvudet. Klippa lite öronhår står också på schemat. Men manen är färdigrykt och vi klippte håret vid kronranden och fixade till svansen. Ni kanske vill ha bild? 
 
Efter praoen idag går jag hem och beger mig troligtvis till stallet, efter stallet skyndar jag hem för att göra mig iordning för ikväll är det påskmiddag hos mormor och morfar haha. Det kommer bli jättemysigt. 
 
Efter det är det sova som gäller för att klockan sju imorgon ska vi lasta och åka iväg till uppsala. Så jag kommer ställa klockan på fem, menmen, är det tävlingsdag så är det! 
 
Nu måste jag gå upp och ta en dusch och göra mig iordning inför dagen. Vi hörs senare idag ♥
 
  
 
Jag och Lina på täbyryttarcenter, där har vi gjort våran bästa start hitills och vi hamnade precis utanför placering i LC:n.
 
/Filippa
 
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0