slide show

Jag är sämst på rubriker

Publicerat 2013-03-27 kl 17:03:33 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 0
Dags att uppdatera känns det som, därför sätter jag mig vid datan och berättar kortfattat om min dag hitills: 
 
Att va i skolan med alla underbara barn är alltid helt problemfritt. Allt går som på räls och imorgon ska vi sammanfatta och intervjua de som varit inblandade i våran prao, dvs läraren och rektorn på skolan. Alla barn skötte sig och dagen där var jätteskoj! 
 
När jag kom hem åt jag lite flingor innan jag begav mig ut på en prommenad. Det är verkligen så grymt skönt att vara ute i solen. Ibland känner man verkligen att våren är på g när solen tittar fram. Supermys. 
 
Nu sitter jag här med datan i knät och ska snart byta om. Stallet väntar för resten av kvällen och Lina ska få en helkropps makeover. Yeeey!
 
Imorgon väntar som sagt absolut sista dagen på praoen och det känns jättetråkigt. Jag gillar verkligen alla barnen super mycket ♥ Men att gå på lov är inte heller helt fel. Det blir stall, plugg & kompisar hela lovet. Bästa mixen!
 
Ni är jätteduktiga på att kommentera tycker jag och statistiken blir bättre och bättre. Jag ska prata ihop mig med Mickan om framtida tävlingar osv. Även frågestunder kanske vore något? Under lovet ska vi iaf filma utmaningarna och lägga upp! Det blir awesome. 
 
Ha en grym kväll så hörs vi later on babes ♥
 
 
/Filippa
 
 
 
 
 
 
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0