slide show

Hemma

Publicerat 2013-03-21 kl 11:04:56 ♥ Kategori Allmänt ♥ Kommentarer 1
Heeej bloggisen! Idag är jag (Filippa) hemma från praon för att jag känner mig sjuk. Halsen bränner och huvudet dunkar. Men eftersom att jag har problem att vara hemma och sitta still så har jag städat typ halva huset. KAN VERKLIGEN INTE GÖRA INGENTING. Nu ska jag städa inne vid datan och kanske gå en promenad. Jag har nog ingen feber, det känns inte så iaf, så jag kan liksom ändå hålla igång lite här hemma. Ska som sagt gå en lugn promenad utomhus bara för att få röra på mig och äta en god lunch. 
 
På lördag smäller det hörni. 15 år fyller jag då! Känns ganska konstigt faktisk, var ju typ inte alls länge sedaan man firade att man hade fyllt två siffrigt. Kommer ändå bli sjukt roligt att fylla år och träffa hela släkten och äta middag ihop. Blir värsta mys lördagen, imorgon blir det troligtvis att göra något med Mickan för att fiiiiiira. Haha vem vet vad vi ska hitta på ;) 
 
Nu har jag skrivit om helt onödiga saker länge nog, vi hörs later on ♥
 
 
Här var jag 8 år :')
 
/Filippa 
 
 
Kommentera här




Kommentarer
Postat av: Emilie nr 1 stalker ;)

GUUUUD VAD SÖT BILD!!!! 😱😱😱😱 Krya på dig! :)

2013-03-21 @ 17:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0