slide show

Hej, förlåt & dagen

Publicerat 2013-03-19 kl 17:03:00 ♥ Kategori Allmänt ♥ Kommentarer 0
Heeeeeej. Gud jag är så upptagen med att fixa vardagen så det är svårt att hinna med sådana här kanske mer prio två saker. Jag är ledsen över att bloggen stått lite tom men Mickan verkar ju ha löst allt ganska smidigt ändå. 
 
Iallafall så har ju Mickan berättat om att vi praoar i en förskoleklass på våran gamla skola. Gud vad jag älskar små barn, sååå mycket livsglädje och fina tankar. Helt förtrollad av dom :) Dom ger en så mycket livsglädje och lever liver utan bekymmer. Så söta!
 
Nu när jag kom hem så sprang jag en runda på 5 km. Har gjort det 8 )tror jag...) gånger nu. Började någon gång i mittten på förrförra veckan och gud så kul det är! Tror dock jag är lite överansträngd för jag har börjat fått mjölksyra efter bara någon kilometer de senaste gångerna. Menmen, det blir till att vila någon mer dag i veckan bara! 
 
Kommer skriva ett inlägg om Lina nu direkt som kommer upp imorgon. Handlar om att hon blev transporträdd här för några veckor sedan. Ni får läsa själva imorgon! 
 
Nu ska jag bege mig ut till stallet och rida ut i snökaoset. Myspys blir det iallafall :) 
 
 
/Filippa
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0