slide show

Heeeej Onsdag

Publicerat 2013-03-27 kl 07:38:42 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 1
Onsdag idag, för er som inte visste det. Haha nejmen godmorgon allihopa som kikar in här. Idag är det att va på prao till klockan halv tre för att sen troligen dra till stallet. Oerhört vanlig dag. 
 
Idag var det tänkt lite markarbete med bommar och små hinder, men det blir nog ett vanligt dressyr pass. 
 
På fredag ska vi iväg och även på söndag ska vi iväg på hoppträning jag och Lina. Känns som att påsklovet startar väldigt bra med en massa hästisar. Linas påsklovsplaner är inte lagda än, men jag kanske drar iväg på en pay and jump eller liknande någon dag. Det beror lite på hur hon sköter sig nu när vi är iväg i helgen. Om allt funkar med transporten så borde det inte vara några problem.
 
Nej nu måste jag börja gå ner mot skolan. Hoppas alla får en underbar dag ♥
 
 
Ni får en massa sommarbilder som jag hittade på mig och Lina. Ska försöka ladda över lite bilder från kameran så jag har ett lite större utbud haha.

/Filippa
 
Kommentera här




Kommentarer
Postat av: Emiiiilieeee

Vicken fin bild!!! =D

2013-03-27 @ 07:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0