slide show

Torsdag

Publicerat 2013-01-31 kl 19:33:00 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 1
Torsdagskvällar är en av mina favvo dagar. Man har hela fredagen + helgen framför sig. Kan inte kännas bättre! 
 
Efter skolan drog jag in till mammas jobb i Mörby där vi kollade i butiker, fikade, besökte biblioteket med mera. Hittade dock inte det jag egentligen åkte in för att köpa, en bikini överdel. Sjukt svårt att hitta det just nu, det finns typ ingenstans! Kanske inte så konstigt med tanke på att det är januari men men... 
 
Fixade ändå bikini problemet och nu är jag typ färdig för morgondagens resa till badhuset med klassen. Nu återstår att städa rummet, fixa lite läxor, äta middag och göra fruktsallad. Jag ska se en film lite senare och förhoppningsvis somna i någorlunda tid. 
 
På Lördag (tror jag...) kommer Cornelia och Bella till stallet och det kommer bli suuuuperkul. Längtar jättemycket! 
 
 
//Filippa
Kommentera här




Kommentarer
Postat av: cornelia

ÅÅh var suuuper kul att komma till er :-)))

2013-02-02 @ 19:53:48
URL: http://cornalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0