slide show

Onödigt men ändå något

Publicerat 2013-01-29 kl 20:03:00 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 0
Hejsan allihopa! Läget? Själv har jag bara myst med värmefilt och NO bok större delen av eftermiddagen. Känns jättelyxigt att inte ha några planer! Imorgon tror jag dock det finns planer efter skolan och det var därför skönt att ha gjort läxorna nu idag. 
 
Hoppningen i söndags gick helt okej. Om vi säger att Rom byggdes inte på en dag så kanske ni förstår att vi jobbar oss sakta men säkert uppåt. Har ingen ork att berätta riktigt allt just nu, så ni får nöja er med en liten sammanfattning. 
 
Nog om det. Sängen och värmefilten väntar igen. Har faktiskt gått och lagt mig sjukt tidigt hela veckan och känner hur mycket mer energi jag får. Big like på den. 
 
Förstår inte heller hur bilderna på datan har lyckats hamna i sån konstig ordning... Får väl fota lite nya bilder i  helgen!
 
 
 
//Filippa
 
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0