slide show

Morgondagen

Publicerat 2013-01-26 kl 17:34:00 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 0
Vet inte när vi ska starta upp bloggen på riktigt just nu, det är lite färger och sånt som måste ändras. Tänkte ändå bara berätta för er om vad som är på gång imorgon! 
 
Imorgon ska jag ta med mig Lina till Sigtuna och hoppa en pay and jump. Vi ska starta 80 & 90 cm. Jag är faktiskt riktigt peppad, hon har skött sig prima heeela den här och förra veckan. Guldstjärna i kanten liksom! 
Har redan tagit fram schabrak, kläder, transportskydd m.m så jag är mentalt lugn imorgon. Känns jättejobbigt att ha stressigt på själva "tävlingsdagen". 
 
Tanken var att jag skulle ut till stallet senare, men fick nyss ett mms med en ny smord sadel på från min syster så jag kan ta ledigt. Är helt slut efter idag, har varit såpass duktig så jag hann gymma också. Nu måste jag fortsätta med det jag höll på med. Vi hörs imorgon med en film på en förhoppningsvis ooootrolig tävlingsponny, haha! 
 
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0