slide show

Trött

Publicerat 2013-02-27 kl 21:15:00 ♥ Kategori Tips ♥ Kommentarer 4
Klockan är bara några minuter efter 21 och jag håller på att somna ?! I alla fall ber jag om ursäkt för att bloggen stått ganska så still idag men jag har haft fullt upp. För någon timma sedan så sprang jag 6.5 km & jag jag måste bara säga att jag är sjukt imponeradav mig själv att jag orkade med tanke på att jag knappt klarade 1 km förut. Det lönar sig att träna!
 
Mitt mål var att springa 5 km i slutet av mars/början på April och nu har jag ju mer än klarat det. Så nästa mål får väl bli 1 mil. ;)
 
Bästa springlåtarna just nu...↓
 
 
 
 
Och i morgon så ska jag och mamma till gymmet tidigt på morgonen, så att om jag inte hinner uppdatera så kommer det ett tidsinställt! ;)
 
/Mikaela
Kommentera här




Kommentarer
Postat av: | josefine arvehall ~ foto |

Sv: Haha ja men precis, väldigt jobbigt då det är så gott:P
Imorgon ska jag antingen till skolan eller så ska jag bara ligga hemma och kolla på film, självdå?:)

kram

2013-02-27 @ 21:28:27
URL: http://jossesphoto.blogg.se
Postat av: | josefine arvehall ~ foto |

Sv: Okej vad skönt:)
kram

2013-02-27 @ 22:12:48
URL: http://jossesphoto.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack detsamma :)
Vilka goa låtar.

2013-02-27 @ 22:29:29
Postat av: Anonym

Hej tjejen!
söndagen 31 mars kommer jag ha en stor bloppis hos mig :)
Du är välkommen med dina vänner.
Kolla in min blogg för mer info :)
kommer att hållas i sthlm!
hoppas att vi ses puss kram/Natta

2013-02-27 @ 22:43:42
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0