slide show

Tjugo i tio

Publicerat 2013-02-14 kl 21:40:00 ♥ Kategori Mikaela ♥ Kommentarer 1
Håller typ på att sommna, är så himla kvällstrött och speciellt i slutet av veckan. Bara en dag kvar nu sedan helg och efter det en vecka och sedan sportlov. ♥
 
I vilket fall hoppas jag att alla hade en trevlig alla hjärtans dag! Jag och Filippa gick och köpte en förpackning med geléhjärtan. Riktigt gott men vi orkade ju självklart inte äta upp alla utan vi bjöd några andra personer också.
Efter det fick jag lite dåligt samvete så när jag kom hem gick jag ut och powerwalkade och joggade nästan 5 km, det är väldigt bra för att vara mig. Så det kändes riktigt bra!
 
Lite insperation
 
 
Kommentera här




Kommentarer
Postat av: Maja

Fin blogg ni har!

2013-02-15 @ 15:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0