slide show

Godmorgon Tisdag

Publicerat 2013-02-26 kl 08:28:30 ♥ Kategori Allmänt ♥ Kommentarer 0
Godmorgon alla där ute! Solen skiner och lyser upp den här tisdagen också, känns ju toppen! Julia var så duktig så igår när jag red släpade hon på kameran och klickade lite bilder. Dagens ridpass utvärdering kommer senare under dagen! Hann faktikst inte dra på mig jeansen och fota men fotade dom när dom låg på bordet istället. Man ser ju inte lika bra men helt okej tycker jag! Tog även en bild på sjalen så jag sätter de bilderna i ett tidsinställt lite senare. 
 
Idag är planerna att först på förmiddagen åka ut till stallet för att rida och även hälsa på den nya hästen som kom till stallet sent igårkväll. Så det kommer bli spännande. Ridningen blir nog förhoppningsvis en uteritt med lite dressyr i ridhuset i slutet kan jag tänka mig. Man får ta vara på de soliga dagarna så länge de finns. 
 
Ikväll/i eftermiddag sätter jag mig i bilen påväg mot norrland och lämnar Stockholm bakom mig för en vecka. Vi kommer hem på lördagkväll för att ha utsläpp tidigt på söndagmorgon. 
Uppe i min sommarstuga kommer vi åka skidor och bara slappa. Kommer bli jätteskönt. Behöver träna också och skidor är ju väldigt ansträngande, så det passar perfetk! 
 
Nina tar hand om Lina medans vi är iväg, så vi är trygga med att hon har det bra ♥
 
Ni får ha en superbra tisdag - både ni som ska till skolan och vi som är lediga haha! 
 
 
 
Dagens outfit igår!
 
/Filippa
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0