slide show

Världens bästa dag

Publicerat 2013-04-19 kl 17:19:51 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 0
Åh, välkommen f r e d a g ♥ Dagen har gått i ett och jag har redan hunnit med att besöka ungdomsmottagningen, varit i skolan & handlat i arninge. Nu pustar jag ut ett tag och ska njuta av fredagkvällen. Dock måste jag göra lite plugg, så det blir en chailatte framför Macbooken för att skriva lite inlämningar. Ganska mysigt ändå. 
 
 
Jag vet inte varför, men jag kan aldrig riktigt slappna av nuförtiden. Dagarna går i ett, vilket är ganska bra eftersom att sommaren bara kommer närmare och närmare, men samtidigt så lever man inte föralltid och det känns lite tråkigt att ta vara på de dagarna man ändå har. Det är som att huvudet och kroppen går på helspinn dagarna i ända för att sova 8 timmar och sedan sätta igång igen. Jag måste verkligen sätta mig ner och ta det lite lugnt. Inte framför tv:n eller datan utan mer ta ett mysigt bad eller bara gå en promenad utan någon som helst press. I helgen har jag också fullspäckat schema. Jag och Mickan ska på konfirmationsträffar och tillbringa helgen i kyrkan... Kommer nog bli bra.
 
Ikväll blir det Let´s dance med smågodis och cola. Tackkkka gud för fredagar!
 
/Filippa
 
 
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0