slide show

Söndag

Publicerat 2013-04-21 kl 09:05:04 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 0
Godmorgon!
Jag hade en jättemysig kväll igår. Nu på morgonen har jag (såklart, vad gör man inte en söndagsmorgon...?) pluggat. Heeeej teknik rapport som aldrig blir klar! Jag förstår inte hur mycket det är man ska skriva! Jag har svarat på 2 frågor typ och fyllt ut ett och ett halvt A4 på word. Sjukt mycket alltså. 
 
Nej jag ska inte klaga. Jag satsar på ett a i teknik den här terminen och då får det fan ta lite tid. Det är bara det att jag har So-frågor, No-frågor och Svenska frågor att svara på också. Allt måste in innan jag drar ner till gbg, alltså senast tisdag! Men det skulle vara väldigt skönt att åka ner till gbg och veta att man har gjort det som behövs så man slipper plugga där. Det blir som 5 dagars semester nere i Göteborg. Jatackdetbehövs. 
 
Nu ska jag sätta på plattången, öppna garderoben och äta frukost, idag är det kyrkan som gäller igen! 
 
 
/Filippa
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0