slide show

Måste få skylla på blogg.se

Publicerat 2013-04-14 kl 13:08:08 ♥ Kategori Mikaela ♥ Kommentarer 1
Hej alla! Måste börja med lite bortförklaringar, försökte uppdatera flera gånger igår via blogg.se appen men den bara "kraschade" hela tiden. Alltså den stängdes ner när jag tryckte på den & "låsknappen" har gått sönder på min iphone (alltså den man stänger av den med) så jag kan inte starta om den när något krånglar. 
 
Haha ingen brydde sig säkert om vad som stod här uppe ↑ men jag måste ju berätta mina problem...
 
 
Men iallafall igår var jag på ett tufft pass på gymmet, ViPR heter det! Min favorit ♥ Man tränar hela kroppen och konditionen. Så det är perfekt!!
 
Här får ni en video, så kanske man förstår lite bättre!
 
/Mikaela
Kommentera här




Kommentarer
Postat av: Merve

Det hände mig oxå, trodde att det bara hände mig haha :),

2013-04-16 @ 23:38:08
URL: http://Kapronsky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0