slide show

Ha en grym kväll

Publicerat 2013-04-20 kl 20:26:53 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 0
Kom precis hem från stallet. Lina kändes RIKTIGT fin. Så sjukt kul att märka att hon hittar formen direkt när man kortar upp tyglarna. Även fast jag ibland faller i obalans så vet hon vad som gäller och håller sig kvar i formen. Grymt! 
 
Dagen har rullat på. Nu blir det smågodis och mys middag. Tänkte förrut på att jag måste sluta käka så mycket onyttigt som jag gör just nu, men vissa stunder i livet behöver man en godispåse och en film. Man kan klara sig ganska långt på det ♥ Även fast magen är rundare än andras så får jag äta godis och dricka läsk på helgerna, det är något som jag defenitivt tycker är värt det. Kanske behöver lite extra mys i livet just nu. 
 
 
/Filippa
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0