slide show

Gbg horse show

Publicerat 2013-04-20 kl 08:49:00 ♥ Kategori Filippa ♥ Kommentarer 0
Hej igen alla underbara ♥ 
 
I veckan drar jag ner till gbg horse show. Min familj har biljetter till ALLA föreställningar, så vi kommer nästan bo inne i Scandinavium haha! Eftersom att det börjar på ondagen så kommer vi åka ett tåg som går runt tio tiden ner till gbg. Innan det ska jag ha hunnit rida Lina. Därför kommer min klocka ställas på alldellesförtidigt om vi säger så. 
 
Självklart är föreställningarna hela grejen, men mässan?! Herregud, jag längtar lika mycket till den som till showerna och tävlingarna! Läste att det kommer finnas 270 (!!) stånd inne i mässhallen. Frågan är om jag kommer kunna bära ut alla shoppingpåsar själv haha! Nejmen jag ska försöka hålla mig i skinnet och köpa det som är nödvändigt. Jag har faktiskt beställt ett schabrak här hemma som är på ingång, så jag måste hålla hårt i pengarna. Det schabraket jag har beställt är btw as häftigt. Lite strass och brodyr. Muuuuums ♥
 
Att sen bara få komma ner till gbg är också sjukt nice. Älskar Göteborg. Att få åka spårvagn är ju sjukt coolt det med haha! Typical Stockholms bor som åker SL buss all time. 
 
Jag hoppas kunna kolla i lite affärer inne i Göteborg också. Det är kul med lite affärer som inte finns i Stockholm. 
 
Jag hoppas (och vet nästan) att det kommer bli grymt! Tågresan, showerna, världscuppfinalerna, mässan, spårvagnarna... Aaaaah jag längtar som fan nu! 
 
 
/Filippa
Kommentera här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0